מגזין תכשיטי אירועים

על טיפים חשובים לכלות ותכשיטים

על טיפים חשובים לכלות ותכשיטים

המאמר הזה כאן כדי לעזור לכל הכלות שלא יודעות מה להתאים לשמלת הכלה.שלהם במאמר זה, נדבר על כמה משילובי תלבושות החתונה הפופולריים ביותר עבור כלות.

בשנת 2022, הטרנדים האחרונים בשמלות כלה יהיו שמלות ארוכות עם מעטפת בחזית. הם יהיו גם שיפון או סאטן. שמלות ארוכות עם נדן בחזית הן הטרנד האחרון בשמלות כלה. בד שיפון או סאטן מעניקים לשמלה מראה רומנטי. שמלות כלה בשנת 2023 יהיו בעיקר שילוב של צבעי פסטל. כמה מהצבעים לשמלת הכלה כוללים לבנדר, ורוד בהיר, ירוק מנטה וסגול אבל כמובן שהשמלה הלבנה תשאר בראש סדר הבחירות של הכלות.

ריכזנו לכם כמה שאלות של כלות מבולבלות

האם שמלת כלה חייבת להיות לבנה ?

הדורות הקודמים היו אומרים כן, אבל החברה של היום נפתחה לרעיון של צבעים שונים כסמל לאהבה תוססת.

האם תכשיטים לכלה חייבים להתאים לסגנון הלבוש שלה ?

לא, הכלה לא חייבת להתאים את התכשיטים שלה לתלבושת שלה. התכשיטים שהיא בוחרת צריכים להשלים את התלבושת שלה, כמו גם את האישיות והסגנון שלה.

למה חשוב לבחור תכשיטים מתאימים ללבוש החתונה?

בימינו, שמלות כלה עשויות ממגוון בדים כמו סאטן, תחרה, שיפון וכו’. בדים אלו דורשים סוגים שונים של תכשיטים שהכלה תענוד ביום חתונתה. לכן, חשוב לבחור את סוג התכשיט המתאים לסוג מסוים של בד שיכול להשלים אותו בסגנון ולהאיר אותו בצורה מושלמת.

לדוגמה, תכשיטי פנינים הן מסוגי התכשיטים המגוונים ביותר שניתן לענוד עם סוגים שונים של בדים ותלבושות. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לענוד תכשיטי פנינים עם סוגים שונים של שמלות כלה ושמלות ערב, שרשראות פנינים דקות או עגילי פנינים ועד צמידי כלות עשויות פנינים עבים.

האם צמיד לכלה חייב להיות מזהב ?

לא! צמידים לכלה מגיעים בצבעי כסף, רוז גולד זהב ועוד. צבע המתכת לרוב על הצבע האהוב על כלות בנושא בחירת צמידים לכלה בגלל השילוב המיוחד שלו הצבע הכסוף עם שמלת הכלה הלבנה, מעבר לצמידים כלה יכולה לענות מגוון רחב של תכשיטים כמו עגילי פנינה ושרשראות תליון מהודרות ועוד.

באיזה מעונה השנה הכי כדאי להתחתן בישראל ?

התקופה הטובה ביותר בעונות השנה בישראל היא במהלך הסתיו, מזג האוויר יהיה נעים ביותר עם סיכויים נמוכים לגשם.

איפה הכי כדאי לקנות תכשיטים לכלות?

אתרי תכשיטים מציעים את הפריטים המושלמים כדי להפוך את היום או הלילה שלך לבלתי נשכחים. הקולקציות המגוונות הכוללות תכשיטים מדהימים עם אבני חן כמו כתר כלה תכשיטי שיער ועוד שלל מוצרים מיוחדים, שבטוח ישמחו אפילו את העין הביקורתית ביותר היכנסו היום אל גוגל וחפשו תכשיטי כלות ובחרו את המעצבת שתשלב לך תכשיט מושלם לשמלת הכלה שלך.