מגזין תכשיטי אירועים

טיפים לבחירת מקום לחתונה

טיפים לתכנון חתונה

עומדים להינשא? בשעה טובה. מהרגע הזה ועד שתצעדו לחופה תעברו יחד מסע קסום ומיוחד שיוביל אתכם לאט אך בבטחה אל חתונת חלומותיכם ואל הרגע המאושר בחייכם.
אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל, היא ההחלטה על מקום לחתונה. המקום שתבחרו צריך להיות מדויק לכם אז קחו את הזמן ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המקום המושלם לאירוע החתונה שלכם.

טיפ ראשון – השלימו במהירות את רשימת האורחים

בין שאתם חולמים על חתונה גדולה, נוצצת ויוקרתית, בין שאתם מתעניינים בקונספט הייחודי של חתונות הפוכות, ובין שאתם מסתפקים בחתונה קטנה, אינטימית וצנועה, אתם לא יכולים לבחור מקום לחתונה כל עוד לא סגרתם את רשימת האורחים. כמות האורחים היא הבסיס לבחירת המקום, אז רצוי שתקדישו זמן לרשימת האורחים ותשלימו אותה במהירות.
כשאתם בוחרים מקום לחתונה, הדבר הראשון שעליכם לבדוק, הוא אם הוא מתאים לאירוע המתוכנן. חשוב שהאולם או גן האירועים יהיו גדולים מספיק כדי לארח את כולם, שהם לא יהיו קטנים מדי או גדולים מדי, ושיהיה בהם די מקום לכל הפעילויות.

טיפ שני – חפשו מקום טוב באמצע

הלוקיישן משחק תפקיד חשוב בתהליך תכנון החתונה כיוון שהוא משפיע על שיעור ההשתתפות של האורחים.
אנחנו מניחים שאתם שואפים לשיעורי השתתפות מקסימליים ולכן כדאי שתחפשו מקום טוב באמצע כדי שלאורחים שלכם יהיה קל להגיע, כדי שהם לא יחששו מנסיעה ארוכה בשעות מאוחרות וכדי שהדרך לא תעייף אותם.

טיפ שלישי – אל תוותרו על אווירה

כשאתם מבקרים באולמות חתונה או בגני אירועים, הקדישו מחשבה לאנרגיה של המקום ולאווירה.
איך אתם מרגישים? האם נעים לכם? האם נוח לכם? האם אתם מרגישים שמחים? אין דבר מדויק יותר מהרגשה פנימית, ולכן קחו רגע והרגישו.
ההרגשה הפנימית לעולם לא תטעה אתכם ותמיד תכוון אתכם אל המקום המתאים לכם, להעדפות ולצרכים שלכם.

טיפ רביעי – מה אתם חושבים על צוות ההפקה?

מרבית אולמות האירועים מציעים ללקוחותיהם שירותי הפקה מקצועיים. ההתנהלות של צוות ההפקה תעזור לכם לגבש החלטה לגבי העבודה המשותפת איתו.
אז מה אתם חושבים על הצוות? האם הוא ידידותי, אדיב ומסביר פנים? האם הוא קשוב לרצונות ולצרכים שלכם? האם הוא מנוסה ומיומן כדי להפיק לכם חתונה למופת?
הכימיה עם צוות ההפקה היא מהותית להמשך התהליך ולהפקת החתונה המושלמת.

טיפ רביעי – טעים לכם?

אין מחלוקת על חשיבותו של האוכל בחתונה. ולכן השורה התחתונה היא – האם טעים לכם? אם שלב הטעימות עבר בהצלחה, אתם אוהבים את התפריט, מתלהבים מהמנות ומלקקים את האצבעות, זה ווין־ווין. אך אם יש בעיה עם האוכל, נסו לפתור אותה במהירות. דברו עם הצוות, עם השף ועם ההנהלה ועשו הכול כדי שהמנות שיוגשו לאורחים יהיו מושלמות ויעזרו לכם ליצור את האווירה האידיאלית שאתם חולמים עליה.

טיפ חמישי – בזרו סמכויות

 למעשה, זהו הטיפ החשוב מכולם – בזרו סמכויות, תנו להורים, לאחים, לשושבינים ולחברים הקרובים לשאת בנטל יחד איתכם, לתת לכם משוב, לייעץ ולעזור.
כדי שתכנון החתונה לא יעייף אתכם ותגיעו על החופה נינוחים, רגועים ומאושרים, היעזרו בכל מי שמוכן ורוצה לעזור וסמכו עליו. מוכנים לסגור מקום לחתונה? שיהיה בהצלחה ובמזל.