מגזין תכשיטי אירועים

בחירת תכשיטים ליום החתונה

תכשיטים לחתונה

לקראת יום החתונה, הגבר שלך ישיג לך את התכשיטים היפים ביותר: החל משרשרות, צמידים, עגילים, וכמובן, את הדבר שאליו חיכית בציפייה כל כך גדולה: טבעת האירוסין. ביום הזה, הדבר הכי חשוב לגבר שלך, הוא את והאושר שלך.
במאמר זה, תקבלי את כל המידע הנחוץ ביותר לבחירת תכשיטים לחתונה.

איזה תכשיטים מתאימים עבורך – איך בוחרים בצורה נכונה?

בחירת תכשיטים היא משימה לא פשוטה אשר מצריכה “יד מכוונת” וסיוע נשי. ההתלבטות, “נופלת” בסוג התכשיט, התקציב, והיוקרה (נראות, יופי, ומראה). וכן, אפילו בצורתו, או יופיו. אז איזה תכשיטים מתאימים עבורך? מה הסגנון שלך? וכיצד תדעי לבחור בצורה הנכונה את התכשיט המושלם? לפנייך מספר טיפים:

  1. לפי הטעם האישי – בסופו של דבר, בחירת תכשיטים לחתונה “נופלת” בין הכיסאות גם לטעמכן האישי. כדאי ומומלץ לבחור בטבעת שנראית לכן “וואו”, כובשת ביופייה, ומהודרת בחן, בסופו של יום, הטעם האישי מאוד חשוב ומשתנה מאישה לאישה.
  2. איכות קודמת לכל – ישנם הרבה סוגי תכשיטים אשר נדרשים לפני החתונה. שרשראות, צמידים, עגילים, ואפילו טבעת האירוסין המושלמת. לכן, ובמקרה זה, האיכות קודמת לכל, איכות לפני כמות. ואם חושבים על זה, עדיף לקנות כמה שיותר תכשיטים איכותיים שישארו יותר זמן. להבדיל, מתכשיטים זולים אשר יהרסו מהר מהרגיל. ללא ספק, איכות באה לפני המחיר.

    *שימו לב: לעומת תכשיטים זולים, תכשיט איכותי יותר מחזיק לאורך שנים רבות.
  3. חומר גלם אמיתי – באותו הסעיף הקשור “לאיכות” כדאי ומומלץ לבחור בתכשיטים אמיתיים. כלומר, חומר אמיתי ומקורי. לדוגמא: יהלום, כסף, או אבן. בכל חומר, ישנם רמות ואיכות קראט מסוים. בהתאם לכך, העלות והמחיר תשתנה משמעותית ובצורה “כבדה”. אם זאת, זה תמיד יהיה עדיף. מלבד זאת, כדאי לבחור את התכשיטים גם לפי צבע אהוב, טעם אישי, ומרקם סגנוני.

ובסופו של דבר, חשבי גם על עצמך, מה את הכי אוהבת ורוצה לקבל, על איזה תכשיט דיברת כל השנים עם החברות, ומהי העדפה האישית שלך. זרימת “המידע” לחברות הטובות שלך תכוון את הגבר שלך למקום הנכון.
לפני קניית תכשיטים לחתונה, גברים נוטים להתייעץ עם החברה הטובה ביותר של בת הזוג.

כמה יעלו תכשיטים לאירוע חתונה?

כפי שכבר הוצג בפניכן, ישנם כ־4 סוגים שונים של תכשיטים לחתונה. המחירים נעים בין מאות לעד אלפי שקלים בודדים, בהתאם לסוג תכשיט.
טבעות זהב מתחילות ב־1,000 ₪, טבעות כסף (925) מתחילות ב־500 ₪, וטבעות יהלום מתחילות ב־1,000 ₪. לעומת זאת, צמידי זהב הינם החל מ־1,500 ₪, צמידי כסף מתחילות

ב־400 ₪, וצמידי יהלום אמיתי הינם החל מ־7,000 ₪. ומהצד השני, תליונים ושרשראות זהב מתחילות החל מ־1,300 ₪, שרשראות ותליוני כסף (925) מתחילות ב־350 ₪. המחירים הינם משוערים ולפי הערכה בלבד.
לאחר בחירת התכשיטים, אפשר להתחיל את החגיגה, את החתונה המושלמת. לשם כך, תזדקקו, למנהל ומפיק חתונות, שימוש בנותני שירותים, ואפילו שירות עיצוב אירועים. וכמו כן, גם בחירת המקום המיועד.

לעיצוב האירוע שלך לחצי כאן וקבלי את ההצעה הכי משתלמת לחתונה הקרובה שלך. את התכשיטים, תוכלי למצוא אצל איה בן יעקב.
אצלנו, תמצאי את כל התכשיטים היפיפיים ביותר לחתונה. תכשיטי כלות, תכשיטים לאירועים אלגנטיים, תכשיטים לחינה, עגילים עוצרי נשימה, צמידים מדהימים, שרשראות, ותכשיטי שיער.
ניתן לבצע הזמנות מקוונות, לצפות במבצעים, ולרכוש Gift Card. לפרטים חייגו – 077-444-7237.