מגזין תכשיטי אירועים

איך להתכונן להצעת נישואין

לקראת הצעת נישואין

הצעת הנישואין מצד הגבר היא הצעד המשמעותי ביותר בחייו, ולעיתים, גם המפחיד ביותר. מדובר על התחייבות לטווח הארוך, לכל החיים. ולכן, המחשבות נמצאות תמיד בפעילות מתמדת, וההכנה לקראת הצעת הנישואין חשובה מתמיד. לעומת הכנות אחרות בחיים, הפעם, אנחנו חייבים להפתיע ובענק. ומהצד של האישה, ישנם הכנות לא פחות חשובות. המחשבות רצות, הפרפרים בבטן הורגים, והתחושה חונקת מתמיד.

מאמר זה, מציג את הצד היפה, הנשי, של האישה. למה היא באמת זקוקה לקראת הצעת הנישואין הקרבה ובאה.

לקראת הצעת הנישואין – מה כדאי ללבוש?

הלוק והלבוש בהצעת הנישואין הינו חלק חשוב מאוד בחגיגה. הלבוש צריך להתאים לאופי האירוע, להיות בלתי נשכח, להתאים לעונה וללוקיישן הייעודי, ובעיקר, צריך להיות את.
שימי לב: הלבוש שתבחרי, צריך להיות בבחירה הטובה ביותר בחייך. לבוש זה, הולך להיות מתועד בתמונות והסרטונים של הצעת הנישואין, וכן בצילומי הסלפי המהממים.
שימו לב: אם הצעת הנישואין מתרחשת במיקום חורפי, חוף ים, אין טעם להשקיע בלוק בצורה מוגזמת, גם ככה הוא ייהרס מראש.

לקראת הצעת הנישואין: אז מה הכי כדאי ללבוש?

לפניכן מספר טיפים שימושיים לבחירת הלוק:

  1. התאימי את הביגוד למזג האוויר הנוכחי – כדאי ומומלץ להתאים את הביגוד למזג האוויר הנוכחי. לדוגמא: הצעת נישואין בחורף דורשת ביגוד חורפי ומושלם. ומהצד השני, אם הצעת הנישואין מתרחשת באביב או בקיץ, הצטיידי בלבוש רגיל, חושפני מעט, ומושלם מכל בחינה. ואם זאת, לא תמיד הכל קורה כמו שחשבת, מזג האוויר יכול להפתיע ובגדול.
  2. בחרי את הלבוש אשר מתאים למקום של ההצעה – גם אם זה נשמע קלישאתי, בחרי את הלבוש והתאימי את הבגדים למקום ההצעה. לדוגמא: הצעת נישואין בחוף הים דורשת בגדים נוחים ואלגנטיים. ומהצד השני, הצעת נישואין במסעדה או בכותל מצריכה לבוש הולם וראוי.
  3. והחלק החשוב ביותר: הקדישו מחשבה בטיפוח השיער – בנוסף ללבוש ולמראה הכללי, כדאי גם להיערך בהתאם לקראת הצעת הנישואין. אנחנו מדברים על טיפוח ועיצוב שיערך.
    כדאי לבצע את המשימה יום לפני ההצעה. הצטיידי בתסרוקת מהממת, לבוש מושלם, וטיפוח נוסף. כמו כן, כדאי גם ללכת לקוסמטיקאית יום לפני הצעת הנישואין.

אלה הם שלושת הטיפים החשובים ביותר לקראת הצעת הנישואין הקרובה, בכל הקשור ללבוש ולמראה. וזכרי מראש: כל מה שתעשי, תלבשי, או תענדי, ייזכר תחת צילומי הצעת הנישואין על ידי הצלם המקצועי. לעוד מידע על הצעת נישואין, טיפים שימושיים, או קבלת שירותים בנושא, בקרי באתר זוג מלמעלה.

ומה לגבי התכשיטים? מה כדאי לענוד?

המראה והלבוש לבדו לא מספיק. בשביל “לשדרג” את הקיים, כדאי ומומלץ להוסיף כמה תכשיטים יפים.
לדוגמא: עגילים כובשים, צמידים רומנטיים, ושרשראות כמו שרשראות צ’וקר עם תליונים יוקרתיים. מומלץ גם להגיע עם חולצה אשר מזכירה דברים מאושרים מהעבר, אביזרים שמזכירים הרבה, וכל מה שעולה על רוחך. והכי חשוב: שימי על עצמך את הבושם המושלם שהגבר שלך הכי אוהב, נטרף ומשתכר ממנו. ולסיום, הגיעי עם החיוך הכובש.