מגזין תכשיטי אירועים

אקססוריז משלימים לכלה למראה מנצח

אקססוריז לכלה

חתונה היא אחת המאורעות המרגשים ביותר בחיים הזוגיים וחלק בלתי נפרד מההכנות לקראת סטיילינג מנצח לחתונה מוקדש לבחירת שמלת כלה, נעליים, עיצוב תסרוקת וגם אקססוריז לכלה.
האביזרים שיכתיבו את הטון ויקפיצו את הלוק להשגת נוכחות עוצמתית כל הדרך לחופה ואחריה.
קולקציות אקססוריז לכלה של המעצבת איה בן יעקב כוללות שלל תכשיטים מעוצבים במבחר מסחרר של סגנונות וכן סיכות ראש ואביזרי שיער וההיצע הרחב מאפשר לשחק בין מיקס אנד מאץ’ בין השמלה והאביזרים הנלווים.
מתלבטת בבחירת תכשיט לאישה שיתאים לשמלת הכלה שלך ואקססוריז לכלה עד להשגת מראה הרמוני ומחמיא? יש לנו מספר טיפים שיעזרו לך במשימה:

הקשר טמון בפרטים הקטנים – אקססוריז לכלה

חיבור וויזואלי אופציונאלי גם בין המוטיבים והאלמנטים החוזרים בשמלות. כמו למשל, פרחוניות עשירה המקשטת את השמלה לצד תכשיטים בדוגמאות של פרחים כמו צמיד עם אלמנט של עלים או מסרקיה עם פרחי משי ואם מדובר בפריט לבוש בעל חרוזים, פייטים ואביזרים בעלי ניצוץ שמשתלבים נפלא עם המאפיינים של הבגד.
מנגד ניתן ליצור רצף והמשכיות בין הסגנונות המאפיינים את השמלה ואת תכשיטים לכלה עם מראה אקסטרווגנטי שבא לידי ביטוי באביזרים ובבגד או להפך, ליצור קונטרסט מעניין בין הסגנונות המזוהים עם הבגד והתכשיט.
לדוגמא, תכשיטי וינטאג’ להופעה בשיק מודרני או כאלו בצביון עכשווי על רקע של שמלה בניחוח עתיק של פעם.

בין צבעי אקססוריז לכלה לגוון שמלת הכלה

הצבעוניות הבולטת של השמלה מהווה נקודת זינוק להתאמת בין המתכות לאאוטפיט. תכשיטי זהב צהוב יכולים להראות נהדר עם שמלות בגוון שמפניה ואילו תכשיטי כסף עם לבן בוהק.
ניתן לבחור אסטרטגיה המבוססת על פלטת צבעים קרירה או חמה, כך שאם השמלה לבנה צחורה אפשר “לחמם” את המראה עם תכשיטים מזהב צהוב בעוד אם השמלה בגוון שנהב אפשר לעדן ולקרר עם מתכות הכסף או הפלטינה. שמלות בגוון לבן יהלום ייראו נהדר עם תכשיטי פנינה או זהב ורוד, כאלו בטון ורדרד יתאימו גם לדגמים בגוון ורוד.

המפתח של השמלה והאביזר הנכון

כדאי להתייחס במבצע הסטיילינג גם לדרך בה האביזר מעטר את הבגד באזור הנכון על הגוף.
כך למשל, למחשוף בעל צורת V במיוחד עמוקה יכולות להתאים שרשראות ארוכות או בסגנון של שכבה מעל שכבה בעוד לשמלות בגזרת סטרפלס יכולות להתאים יותר שרשראות צ’וקר צמודות או שרשרת סטייטמנט ואילו לדגמים בעלי צווארון גבוה יכולות להתאים שרשראות גדילם שייראו גם על גבי הבד עצמו ולחיזוק נוסף – עגילי טיפה שישתלבו עם קו הצוואר הגבוה.
בכל הנוגע לדגמי בעלי כתף חשופה (אוף שולדרס), עגילים ארוכים יכולים להוסיף טאץ’ ייחודי שמסב את תשומת הלב לכתפיים החשופות. אם מדובר בצווארון מקושט אולי תרצי לעדן ולאזן באמצעות שרשרת בצביון נקי או בצמיד דקיק יחסית או צמיד פרק כף היד מפנינים קלאסיות.
וודאי גם שתכשיטים ססגוניים מדי לא מעמיסים על המראה או גונבים את ההופעה מהשמלה עצמה – התכשיטים ופריטי הלבוש צריכים להשלים זה את זה ולא לייצר גודש מיותר.

טביעת חותם אישית

ממש כפי שאת בוחרת לעצמך שמלת כלה שתייצג אותך בדרך האותנטית והטובה ביותר – הגרסה האמיתית שלך אבל הזוהרת, כך גם עם האביזרים והתכשיטים. חפשי את הסגנון אליו את מתחברת בין אם עדין מינימליסטי או להפך, גרנדיוזי ומרשים. אבן שיקרה לליבך, צבע אהוב עליך, קווי מתאר מחמיאים. אל תתפשרי על חיבור לטרנדים העכשוויים ועל האני המאמין שלך בבחירת תכשיטים לאישה ואל תתפשרי גם על הסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת חומרי גלם ועיצוב מוקפד ועל השילובים הנכונים בין האביזרים עצמם.