מגזין תכשיטי אירועים

תכשיטי כלות מעוצבים ליום המאושר בחייך

תכשיטים לכלה בישראל

היום המאושר בחייך מתקרב, ההכנות בשיאן וכולם עסוקים לקראת אירוע החתונה המרגש. אם ודאי מדברת עם המעצבים, המפיקים ושאר הספקים בכל יום, מנהלת רשימות אין-סופיות באקסל ובודקת שוב ושוב את רשימת האורחים שאישרו הגעה. אך חכי רגע, אנחנו יודעים שאת עסוקה, אבל את זוכרת גם לנשום, להירגע וליהנות מהתהליך? אומנם את עומדת במרכז האירוע ומנצחת על כל ההפקה, אך אל תשכחי שביום החתונה את צריכה להיראות נפלא. אז אין ספק שהשמלה שלך היא מהממת ואת תיראי בה נפלא, עוצרת נשימה ומעוררת השראה. אך כל שמלת כלה – מהממת ככל שתהיה – לא תהיה שלמה בלי הניצוץ הייחודי של התכשיטים המעוצבים שמשלימים אותה. האם את מקדישה זמן לבחירת תכשיטי כלה? אם לא, עזבי את כל מה שאת עושה, ובואי להתמוגג מתכשיטי הכלות המעוצבים שאי אפשר להתחתן בלעדיהם.

 יופיים המהפנט של תכשיטי השיער

בשנים האחרונות יותר ויותר כלות משלבות תכשיטי שיער בתסרוקות שלהן, וזה לא מפליא. הכלות המודרניות זונחות את התסרוקות הגבוהות, המכבידות והמנופחות שנראות מלאכותיות ולא טבעיות ומעדיפות שיער טבעי, פזור, או אסוף בעדינות. את הכי יפה כשאת טבעית, ולכן אין יותר יפה משיער פזור שמתבדר ברוח ומעוטר בנזר עדין ויפהפה או בקשת מולאן מהממת, ואין יותר מלכותי מצמות שזורות שאסופות יחד כמו כתר טבעי ובתוכן סיכות מעוצבות או מסרקיית לילך פרחונית. רוצה לרתק את המבטים של האורחים ולגרום לחתן הנרגש להתאהב בך מחדש? שלבי בשערותייך נזר פרחי משי, נזר גלורי או נזר אפרודיטה ואף לא אחד יסיר ממך את המבט.

להאיר את הפנים עם זוג עגילים

כל כלה יודעת שאי אפשר לוותר על זוג עגילים עדינים שמאירים את הפנים, מעדנים את התסרוקת ומשלימים את שמלת הכלה. הבחירה הטבעית לשמלות כלה היא עגילי פנינה שבוהקים בצחות הטהורה של הצבע הלבן. אך לא על הפנינים לבדן – את יכולה במקומן לענוד על זוג עגילי מולאן ארוכים או עגילי חישוק עוצמתיים, ואם שיערך אסוף תוכלי להפתיע עם עגילים צמודים המשובצים ביהלומים מעוצבים או בפניני מיורקה נצחיים.

ענק פנינים לצווארך ועטרה לראשך

אין תכשיט שמשלים טוב יותר את שמלת הכלה משרשרת פנינים יפהפייה או שרשרת קולר צמודה הנושאת יהלומים מעוצבים. נראה שהשרשרת המעוצבת היא החותם שמשלים את שמלת הכלה, והיא הדבר היחיד שיכול לשדרג את השמלה ליצירת אומנות מקורית וחד־פעמית. שרשרת V עדינה או שרשרת גב מפתיעה יחמיאו לגזרתך ויעצימו את יופייך ואת יופייה של השמלה שלך, וביום המאושר בחייך את לא יכולה לוותר על פחות מהטוב ביותר. ענק פנינים לצווארך ועטרה זוהרת לראשך, הם הטוב ביותר בשבילך ובשביל השמלה היפה והנהדרת שלך.

אל תשכחי להפתיע את האורחים

ביום חגך אין יפה ומאושרת ממך. אז מה דעתך להעביר את האושר והשמחה האלה גם לאורחים שלך? הפתיעי אותם עם מתנות יפהפיות ותני להם להרגיש שהם חשובים ויקרים לך, שאת מודה להם ומאחלת להם אושר, שמחה והצלחה. מתנות לאורחים הם הדרך הנכונה לרגש את האורחים שלך ולהפתיע אותם, ואין מתנות מיוחדות ומרגשות יותר מברכות אישיות, צמחי תבלין לאירועים, תמונות מגנט מרגשות, פורטרטים אישיים המעוצבים ביד אומן, שוקולדים מתוקים או כרטיס תודה אישי. תני לאורחים שלך להרגיש חשובים; הראי להם כמה את אוהבת אותם. את האירוע שלך הם לא ישכחו לעולם.