מגזין תכשיטי אירועים

איך לבחור תכשיטים לאימא של הכלה?

איך לבחור תכשיטים לאימא של הכלה?

יום החתונה הוא לא רק היום המאושר ביותר בחייה של הכלה, הוא גם היום המאושר ביותר בחייה של אם הכלה. כן, גם אימא חיכתה ליום הזה, גם אימא חלמה על היום הזה, וגם אימא התכוננה ליום הזה. אז נכון שביום המיוחד הזה הפוקוס הוא תמיד על הכלה, אבל גם האימא של הכלה צריכה לקבל קצת תשומת לב.
כדי לפנק את האימא הנרגשת, להקל עליה ביום המרגש, לעזור לה ולתמוך בה אפשר להפתיע אותה במתנה מדהימה, מקורית וייחודית ולהעניק לה תכשיטים יפהפיים שיחממו את ליבה וישמחו אותה. כמו לכלה גם לאימא של הכלה מגיע הטוב ביותר, והיא צריכה לדעת את זה.
רוצים לתת לרגש את אימא ביום המשמח ביותר בחייה? ככך תבחרו לכבודה את התכשיטים שנוצרו בשבילה.

להיראות יפה בדרך לחופה

כשאימא מלווה את ביתה לחופה, היא צריכה לזהור מאושר ולקרון משמחה, והיא יודעת את זה. ולכן היא משקיעה זמן רב כדי למצוא את השמלה המתאימה המחמיאה ביותר מתוך מבחר רב של שמלות ערב אלגנטיות. אך לא די בשמלת ערב יפה, ייחודית ומרשימה. אימא של הכלה יש רק אחת, ולכן השמלה שלה צריכה לרתק מבטים משתאים ולגרוף מחמאות. שמלת הערב של אימא צריכה שרשרת מתאימה. שרשרת מפעימה בעיצוב ייחודי ומקורי עם תליון מרשים עם פנינים או אבני חן תדגיש את קו הצווארון של שמלת הערב של אימא, תשפוך אור על פניה ותעמיק את החיוך המאושר ואת העיניים הזוהרות. אפשר לבחור לאימא ענק יפהפה מפנינים, שרשרת קולר מפנינים או שרשרת גב מדהימה, ולתת לתכשיט לעשות את שלו. אין דבר מרגש יותר מהצעידה המשותפת לחופה, אם ובת זו לצד זו, שלובות זרוע, חולקות חיוך אחד וכמה דמעות אושר. רגע לפני שהאימא האוהבת מוסרת את ביתה לחתן הנרגש, היא צריכה להפנט ביופייה ולרגש את כולם.
שרשרת מרקיזה עגילי סברובסקי או שרשרת מרלין הן התכשיטים מתאימים ביותר לרגע החד־פעמי, והמרגש הזה.

לשמח חתן וכלה

מצווה לשמח חתן וכלה ביום חתונתם, ומצווה גדולה עוד יותר היא להיות שם בשביל האימא של הכלה, לתמוך בה, להכיל אותה ולעטוף אותה באהבה. כדי שאימא תוכל לשמח את החתן והכלה, לקבל את האורחים ולהיות חלק בלתי נפרד מהמסיבה, צריך לוודא שגם היא שמחה, וששום דבר אינו גורע מאושרה. תכשיטי עגילים יפהפיים יעזרו לאימא של הכלה לשמוח ולשמח, לקבל את האורחים, לרקוד לצידם ברחבה, לעבור בין השולחנות ולתת תשומת לב לכולם. עגילי לואי עדינים, או עגילים צמודים מולאן יאירו את אימא באור יקרות, ימגנטו אליה מבטים וימשכו אליה את האורחים הנלהבים. עגיל מניפה ז’וספין או עגילי לואיז תלויים יראו לאימא כמה אתם אוהבים אותה, וכמה אתם שמחים בשמחתה. אין שום דבר שיוכל להפר את ההרמוניה של יום החתונה, וביום החתונה אין כמו ההרמוניה המיוחדת המשתררת בליבה של אימא ומלווה אותה.