מגזין תכשיטי אירועים

תכשיטי וינטג’ לכלות

תכשיטי וינטג לכלות

תכשיטי וינטג’ הם דרך יפה וייחודית להוסיף מגע של היסטוריה וזוהר סגנון הלבוש שלך ביום החתונה.
בין אם את מחפשת פריט נועז ללבוש לאירוע מיוחד או משהו יותר צנוע לענוד כל יום, לתכשיטי וינטג’ יש משהו להציע לכולם.

מה הם תכשיטי וינטג’ לכלות?

תכשיטי וינטג’ מוגדרים כתכשיטים שנעשו בין 1920 ל-1980. בתקופה זו נרשמה חדשנות רבה בעיצוב התכשיטים, ותכשיטי וינטג’ משקפים את הסגנונות המשתנים של התקופה. מהגיאומטריה הארט דקו של שנות ה-30 ועד לעיצובים הפסיכדליים של שנות ה-60, תכשיטי וינטג’ הם אוצר של פריטים ייחודיים ומסוגננים.

היכן ניתן למצוא תכשיטי וינטג’ לכלות

ישנם מספר מקומות בהם ניתן למצוא תכשיטי וינטג’. תוכלו למצוא אותם בחנויות תכשיטי יוקרה, במכירות כלליות ובאתרי מכירות פומביות באינטרנט.
ישנן גם מספר חנויות תכשיטים בסגנון וינטג’ לכלות שמחזיקות מגוון רחב של פריטים.

מעצבים העוסקים בתכשיטי וינטג’

ישנם מספר מעצבים המתמחים בייצור תכשיטי וינטג’ לכלות.
חלק מהמעצבים הללו כוללים:

Vintage by Shane היא חברה מניו יורק המציעה מבחר רחב של תכשיטי וינטג’. הקולקציה של החברה כוללת הכל, החל מטבעות אירוסין וצמידים ועד עגילים ושרשראות.

Lark & Berry היא חברה מלוס אנג’לס המציעה מבחר גדול של תכשיטי וינטג’. הקולקציה של החברה כוללת פריטים ממגוון תקופות וסגנונות, כך שבטוח תמצאי את הפריט המושלם שישלים את מראה יום החתונה שלך.

Atelier 1920 היא חברה מלונדון המציעה קולקציית תכשיטי וינטג’ לכלות. האוסף של החברה כולל יצירות מתקופת הארט דקו, הארט נובו והוויקטוריאנית.

איה בן יעקב היא מעצבת תכשיטים ישראלית המתמחה בייצור תכשיטים לכלה, בדגש על תכשיטי וינטג’ לכלות.

מדוע לקנות תכשיטי וינטג’ לכלה ?

ישנן מספר סיבות לקנות תכשיטי וינטג’ לכלות. ראשית, תכשיטי וינטג’ הם דרך ייחודית ומסוגננת להוסיף מגע של היסטוריה ללוק שלך ליום החתונה, סגנון וינטג’ אלגנטי ומלכותי בדיוק כמו בימים ההם.
שנית, תכשיטי וינטג’ מיוצרים לרוב עם חומרים ועבודת יד איכותיים, כך שתוכלו להיות בטוחים שההשקעה שלכם תחזיק מעמד. שלישית, לעתים קרובות ניתן למצוא תכשיטי וינטג’ בשבריר מהעלות של תכשיטים חדשים.

טיפים לקניית תכשיטי וינטג’ לכלה

אם את שוקלת או רוצה לקנות תכשיטי וינטג’ לכלות, יש כמה דברים שכדאי לזכור:

עשי את המחקר שלך – לפני שאת קונה תכשיט וינטג’ כלשהו, הקפידי לעשות את המחקר שלך וללמוד על הסגנונות השונים של תכשיטים הקיימים בשוק, זה יעזור לך לצמצם את החיפוש ולמצוא את היצירה המושלמת עבורך.

בדקי היטב את התכשיטים – כאשר את בודקת תכשיטי וינטג’, הקפידי לחפש סימנים ועיטורים שאת מתחברת אליהם וכמובן משתלבים בצורה טבעית עם שמלת הכלה שלך.

חקרי על ההיסטוריה של היצירה, אם את קונה תכשיטי וינטג’ מסוחר, הקפידי לשאול אותו על ההיסטוריה של היצירה. זה יכול לתת לך הבנה טובה יותר על הערך של התכשיט.

לאחר שמצאת את פריט הוינטג’ המושלם, הקפד לקבל ממנו הסבר על הייצור של התכשיט על ידי תכשיטן מוסמך.
זה ייתן לך מושג לגבי הערך של היצירה ויעזור לך במקרה שהוא אי פעם יאבד או ייגנב. תכשיטי וינטג’ לכלות הם דרך יפה וייחודית להוסיף מגע של היסטוריה וזוהר ללוק שלך ביום המיוחד ביותר שלך.
עם קצת מחקר מעמיק, תוכלי למצוא את היצירה הוינטג’ית המושלמת כדי להשלים את הסגנון שלך.