מגזין תכשיטי אירועים

המתנה המושלמת לכלה

מתנות לכלה

תכנון החתונה, הספקים, הצורך לתאם בין נותני שירות שונים, הציפייה והדריכות לקראת היום החשוב, כל אלו יכולים בהחלט להוות טלטלה לא פשוטה וכל שכן לכלה המיועדת אשר נדרשת לעיצוב שיער, לסדרת מפגשים עבור שמלת הכלה המושלמת ועד לאיפור.
ימים ספורים בטרם החתונה, זה הזמן להעניק לכלה המיועדת מתנה קטנה אך שתעשה שינוי ענק, כזאת שתרים את מצב הרוח, תרפה מעט את המתחים ותזכיר שלמרות כל התכנונים הקדחתניים, הרי שמדובר באירוע מרגש, אירוע של פעם בחיים.
כאן ריכזנו עבורכם מספר רעיונות נפלאים של מתנות מושלמות בקונספט של ‘רגע לפני’, כאלו שיעניקו לרגע מרגוע, מפלט מן המחשבות וההרהורים, ויעלו חיוך שישיב את האנרגיה למצברים שלכם.

ביקור במכון ספא

המלצה קטנה שלנו, שאת הביקור הזוגי בספא, תעשה הכלה עם החברה הכי טובה ולא עם החתן.
לעתים השיחה עם חברה אחרת תאפשר לכלה המיועדת להתנתק ולו במעט מן התכנונים ולהיכנס אל תוך ‘זון’ מסוים של כאן ועכשיו, של בילוי עם חברה ולשכוח מכל התכנונים וההכנות המקדימות.
לצד הפינוק הגדול שטמון בספא, הרי שעיסוי איכותי ומקצועי מרפה את השרירים, ממריץ את זרימת הדם, מפחית את רמות הסטרס וכן מספק מנת בריאות גדושה למראה עור בריא, זוהר ורענן.

מארז מתנה בהפתעה

מארזי מתנה יכולים לטמון בחובם שפע של אפשרויות המשתלבות זו בזו בהרמוניה מושלמת.
ישנם אתרים המתמחים במיוחד במארזי מתנה לחתונה ובהם תוכלו למצוא שפע של פינוקים שונים לרבות מארזי ספא מפנקים שיכולים להפוך את המרחב הביתי למן מכון ספא שכזה ולו למספר שעות בודדות, מארזים הגדושים בשלל שוקולדים ופינוקים נוספים, מארזים לבישול עם רכיבים שונים ופריטים כפריים למטבח ועוד מגוון של הפתעות.
היופי שטמון במארזי מתנה הוא בכך שניתן גם להרכיב מארזים חדשים לחלוטין ולהפוך את המתנה לאישית יותר, ומוכוונת מטרה.

טיול יום

הדרך הטובה ביותר להתנתק מן היום יום היא בכך שנתנתק לחלוטין מן השגרה, ואין דרך טובה יותר לשבור אותה מאשר בטיול ליום אחד במקום מרוחק מן הסביבה המוכרת.
בצפון או בהרי ירושלים תוכלו למצוא שפע של טבע מוריק, אזורים שלבים וכפריים ונחת.
באזורים אורבניים יותר הרי שתוכלו למצוא לעצמכם סיורים קולינריים נהדרים שיאפשרו לכם גם לצעוד בשלווה ברחבי סביבה חדשה ולא מוכרת, וגם ליהנות משלל מטעמים נהדרים; הרי אין דרך טובה יותר לבלות מאשר על בטן מלאה.
רעיון נפלא נוסף הוא ערב במלון מפנק, ובו תוכלו גם להתנתק מן היום יום ולהתמסר לסביבה שונה ומרגיעה.

תכשיט נפלא ליום החתונה

לצד כל אלו, אנו שמחים להציע לכם מגוון עצום של תכשיטי יוקרה נפלאים. לחברה הכי טובה המתלווה אל הכלה בעיצוב השמלה, לאמא, לסבתא ולשאר המכרות ובנות המשפחה, זה הזמן לבחור מהו התכשיט שישתלב נהדר עם העיצוב הכולל, ושיהפוך למתנה מרגשת במיוחד.
רוצים להתייעץ בנושא של תכשיטי כלה מעוצבים? צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר, ונשוב אליכם במהרה.