מגזין תכשיטי אירועים

איך להתאים תכשיטים לשמלת כלה?

להתאים תכשיטים לשמלת כלה

התאמת תכשיטים לשמלת כלה היא חלק חיוני בהשלמת המראה של כלה ביום חתונתה. חשוב לבחור תכשיטים המשלימים את השמלה ומעצימים את המראה המלכותי המתבקש שכל כלה חולמת עליו. התכשיטים הנכונים יכולים לעזור לכלה לזהור ולבלוט ביום המיוחד שלה, ובינינו – זה כל מה שחשוב לכלה הצעירה ביום חתונתה. זה לא סוד שתכשיטים עושים את הכלה הרבה יותר מהשמלה. בלי התכשיטים השמלה נראית פשוטה, חסרת ייחוד וחסרת תכלית. עם זאת חשוב לזכור שיותר מדי תכשיטים מכבידים על הלוק הכללי ויוצרים תחושה של עומס, אך פחות מדי תכשיטים גורמים לנו לחשוב שמשהו חסר בהופעה של הכלה. כמו בחיים גם בתכשיטים לכלה צריך למצוא את האיזון הנכון בין השמלה ובין התכשיטים, וכדאי לעבוד עם מעצבת מקצועית שיודעת איך להשיג את האיזון המתבקש ואיך לשמור עליו. עומדת להתחתן? בשעה טובה. כך תתאימי תכשיטים לשמלת הכלה שלך ותיהני מהערב המדהים ביותר בחייך.

בחירת תכשיטים – ממה מתחילים?

תכשיטים הנושאים יהלומי מעבדה יכולים להיות אופציה מצוינת לכלות שתומכות בקיימות ורוצות לענוד תכשיטי יהלומים אך מודעות להשפעתם על הסביבה. יהלומים מעבדה – כשמם כן הם – נוצרים במעבדה ויש להם אותם מאפיינים כמו יהלומים טבעיים, מה שהופך אותם לבחירה מעניינת שמושכת תשומת לב ועניין. בהתאמת התכשיטים לשמלת הכלה חשוב להביא בחשבון את סגנון השמלה, את הצבע שלה ואת קו הצוואר. אם לשמלה יש פרטים מורכבים או רקמה, מוטב לבחור בתכשיטים פשוטים ואלגנטיים כדי להימנע מהכבדה על המראה הכללי. אם הכלה לובשת שמלה פשוטה ויפה, אפשר לבחור בתכשיטים נועזים שמושכים מבטים וגורפים מחמאות, ויש להם אמירה משלהם.

תכשיטים שנוצרו לכלות

כל כלה יכולה לשלב סוגים שונים של תכשיטים ביום חתונתה. היא יכולה לענוד עגילי יהלומים, שרשראות פנינים או שרשראות עם תליון יהלומים, צמיד יפהפה וטבעת נהדרת, כל עוד הם משלימים זה את זה ואינם מעמיסים על השמלה ועל הסטייל הכללי. עם זאת, חשוב לזכור שפחות הוא לפעמים טוב יותר, ועדיף להתמקד באזור גוף אחד בולט כמו הצוואר, הזרועות או האוזניים כדי להדגיש את היופי הטבעי של הכלה, השמלה המהממת והתסרוקת המעוצבת שלה.

איך לא להכביד על המראה המעודן?

כדי לא להכביד על המראה המעודן של הכלה וכדי להימנע מפגיעה בשלמות השמלה, בתסרוקת ובאיפור, רצוי לענוד תכשיטים בסוף תהליך ההכנות לחתונה ולאחר שלובשים את שמלת הכלה, משלימים את האיפור ומסיימים לעבוד על התסרוקת המעוצבת. יש לענוד את התכשיטים בזהירות ולהימנע ממגע בתכשיטים לכל אורך היום והערב.
בסוף האירוע המרגש חיוני להסיר את התכשיטים לפני שמורידים את השמלה כדי לא לאבד אותם ולא לפגוע בהם.

למה כדאי להיעזר במעצבת מקצועית?

מעצבת מקצועית יכולה לעזור לכלה לבחור את התכשיטים המושלמים ולהתאים אותם לשמלה, לתסרוקת ולאיפור.
היא יכולה להציע לה התאמות ייחודיות שהולמות אותה, את האופי שלה, את ההעדפות שלה ואת הרצונות שלה.
כי אחרי הכול – זה היום שלה, לא?