מגזין תכשיטי אירועים

איך להתאים את התכשיטים ליום החתונה?

איך להתאים את התכשיטים ליום החתונה?

בואי נודה שיום החתונה נדורש מאיתנו לא מעט! מהשניה שהטבעת נשלפת את בן רגע הופכת למפיקת אירועים, מבקרת מזון והכי חשוב כמובן, אחראית לבחור לעצמך את הלוק המדוייק עבורך ליום המיוחד שלך!

אז אין באמת עושים את זה? וממה בכלל מתחילים? אני פה כדי עשות לך סדר בדברים. קודם כל, הכי חשוב זה להנות מהתהליך ומהדרך.

תחשבי על איזו כלה היית רוצה להיות.. כלה זוהרת מלאה בגלאם, או אולי כלה בעלת מראה כפרי ופשוט, כלה מגניבה עם בוהו שיק סטייל או כלה קלאסית ונסיכתית.

אחרי שגיבשת לעצמך את ההחלטה, בחרי שמלת כלה שתואמת ללוק שבחרת, שמעבר למראה שאהבת, תוכלי להרגיש בה נינוחה וקלה והכי חשוב את עצמך!

החללטת על סגנון השמלה? מעולה! מה שיתן את הטאצ’ הסופי ויקפיץ את הלוק שלך הם התכשיטים לכלה והאקססוריז לשיער, לכן חשוב מאוד לתת דגש על ההתאמה של התכשיטים לשמלה!

אז על אילו פרמטרים אנחנו מסתכלים כשאנחנו צריכות לעשות את ההתאמה הזאת?

צבע – קודם כל וחשוב מאוד לשים לב לצבעים. אם בשמלה יהיו אבנים כסופות או חוטי רקמה בצבע כסוף אז נתאים לשמלה תכשיטי כלה כסופים.
עגילי כלה על בסיס כסוף, אקססוריז לשיער כסוף, צמיד כסוף ואם יש צורך בשרשרת ( לרב אין צורך בשרשרת, נגיע לזה כבר בהמשך) אז גם את השרשרת בכסוף כמובן.

אם בשמלה יהיו אלמנטים בצבע זהב, אז גם תכשיטי הכלה שנתאים יהיו על בסיס זהב.

אם אין על השמלה צבע שיכתיב לנו את הצבע של התכשיטים, יש לנו יותר חופש בחירה וברכ”כ שמלה בצבע שמנת תתאים יותר לתכשיטים בגוון זהב ולבן לא יגביל אותנו כלל.

צמידים : אם לשמלת הכלה יש שרוולים ארוכים אז אין צורך בצמיד. אם היד חשופה כולה, הצמיד יקשט את היד ויתן לה עדינות ושיק.

אני ממש אוהבת צמידי זרוע לכלות, משהו בגובה שלהם ואיך שהם מתיישבים על היד נותנים ליד מראה רך ועדין מלא בסטייל ושיק ומקפיצים את הלוק בצורה שלא תאמן. אל תוותרו על צמיד שכזה בלוק שלכן!

אם השמלה מלאה ועמוסה באבנים צמיד זרוע עדין או צמיד פרק יד עדין יעשו את העבודה. אם השמלה דיי חלק ולא עמוסה צמיד בעל נוכחות יתרום מאוד למראה.
עגילים לכלה והתאמתם למבנה הפנים: לעגילים חלק חשוב ביותר בלוק הכלה. העגילים נמצאים על הפנים של הכלה, שאיך לא? היא מרכז תשומת הלב ביום האירוע! העגילים נותנים אור לפנים ותפקידם חשוב מאוד.

אם אין לך חורים, אל דאגה! אנחנו נדאג להכין לך עגילי קליפס במיוחד בשבילך!

לפנים עגלגלות נתאים עגילים בעלי מבנה ארוך יותר כמו למשל עגילי פנינה או עגילים עם שרשראות נופלות. לפנים צרות מאוד , נעדיף להתאים עגילים פחות ארוכים ויותר צמודים, בעלי מבנה שיתן מסגרת יפה ולפנים ויחמיא להן.

שרשרת: אם להיות כנה, ברב המקרים לשרשרת לא יהיה מקום בלוק. אם השמלה עמוסה באלמנטים נעדיף לא להעמיס על איזור הצוואר ולהשאירו נקי וניתן לעגילים לעשות שם את העבודה. אך אם השמלה בעלת מחשוף עמוקולא עמוסה, ואת פחות בקטע של עגילים בעלי נוכחות, תוכלי להתהדר בשרשרת עדינה.

ואיך אפשר בלי האקססוריז לשיער. התכשיט לשיער ייתן לשיער את החלק הייחודי והשיקי בלוק החתונה שלך. בין אם זו מסרקיה לשיער, קשת, נזר אחורי  או קדמי לשיער או סיכות קטנות, זה יקפיץ את המראה שלך ויהפוך אותך לכלה ייחודית ומיוחדת!

אם בא לך על מראה בוהו שיק תוכלי לבחור בנזר למצח או בנזר אחורי. אם בא לך בלוק נסיכתי, קשת או סיכה תעשה את העבודה!

חשיבות החומר.

אם את בעלת עור רגיש, שימי לב שהחומר ממנו עשוי התכשיט מתאים עבורך.

אנחנו מייצרים את כל התכשיטים שבאים במגע עם העור, בציפוי מיוחד ללא ניק שמתאים לאלרגניות.

עשי לעצמך טובה ואל תשכחי לוודא שהתכשיט מתאים עבורך!

אז הכי חשוב אל תשכחי להינות מהדרך ואני כאן זמינה לכל שאלה או התייעצות בהתאמת הלוק. 

תרגישי הכי חופשי

איה בן יעקב